WBNetADD connect
Direct contact

+32 16 43 11 00


Contacteer ons nu

U bent hier

Vinger aan de pols: resultaten tevredenheidsenquête

Nieuws
10 januari 2018

 

De enquête peilde naar uw tevredenheid via drie vragen:

  1. Hoe scoort u onze huidige samenwerking?
  2. Wat vindt u het belangrijkste aspect dat ADD prioritair zou moeten aanpakken teneinde onze samenwerking met u te optimaliseren/te verbeteren?
  3. Welk aspect/facet in onze huidige samenwerking betekent voor u en uw bedrijf een meerwaarde?

In totaal beantwoordden 106 personen de drie vragen. We behaalden een gemiddelde score van 8 op 10: een grote onderscheiding! De scores liepen van 4 tot 10 op 10:

Uit de antwoorden op vraag twee, leren we waaraan we moeten werken binnen ADD. De responstijd blijkt voor sommigen een struikelblok. Ook wordt er meer proactiviteit gevraagd, onder andere door vaker een statusupdate te geven over de lopende dossiers. We zullen deze zaken prioritair aanpakken om onze samenwerking nog te verbeteren.

Voor anderen zijn de responstijd en proactiviteit net een pluspunt bij ADD (vraag drie). U apprecieert ook de spontane verbeteringsvoorstellen en de transparantie over tarieven en/of mogelijke waarborgen. Daarnaast geeft ook het persoonlijke contact en de typische drieledige structuur van ADD (accountmanager – schadebeheerder – klantenadviseur) een meerwaarde aan onze samenwerking.

Uw mening is heel belangrijk voor iedereen bij ADD, daarom zijn we meteen met de resultaten aan de slag gegaan. De antwoorden werden eerst grondig bestudeerd door het management. Daarna kregen al onze medewerkers, van accountmanager tot polis- en schadebeheerder, een update over onze conclusies en de actiepunten.

Onze actiepunten:

  • De verzekeringssector is een traditionele sector waarin het even kan duren om iets in beweging te zetten. Daarom loopt de reactiesnelheid soms niet gelijk met de verwachtingen. Dat pakken wij, als verzekeringsarchitecten, concreet aan door nog meer in te zetten op elektronische data-uitwisseling met verzekeraars en andere partijen. Zo worden de antwoordtermijnen gevoelig ingekort.
  • Door vlottere communicatie met verzekeraars, kunnen wij nog meer focussen op onze kernactiviteiten: risico’s inschatten en u beschermen door de juiste, op uw maat gemaakte, verzekeringsoplossingen uit te tekenen.
  • Om u steeds up-to-date te houden over lopende zaken, bouwen we verder aan ADD Connect. Via ons online platform kunt u uw dossiers digitaal raadplegen en heeft u 24/7 toegang tot informatie over uw verzekeringspolissen en schadedossiers. Dat neemt niet weg dat we nog steeds erg veel belang hechten aan persoonlijk contact met u.

“We zijn bij ADD zeer tevreden over de resultaten van de enquête”, zegt CEO Dirk Van Liempt. “Uiteraard gaan we nu niet op onze lauweren rusten. Aan de hand van de actiepunten tekenen we onze toekomstige strategie uit. De positieve feedback is een prima stimulans voor onze medewerkers om hun beste beentje te blijven voorzetten.”

Uw mening blijft waardevol voor ons. Daarom vragen wij u (bijkomende) feedback door te geven via aubrey.cool@add.be of 09 324 23 51.

Van harte bedankt voor uw feedback!

Het ADD-team

 

Overige nieuws & events

  • Nog een papieren rijbewijs op zak? Vervang het op tijd!

    De tijd vliegt. Blikt u weleens nostalgisch terug op uw papieren rijbewijs , en kijkt u dan vooral naar de foto? Dan is dit misschien wel het moment...
    15 januari 2021
  • Property

    Brandpreventie: de verplichte keuringen die veel bedrijven vergeten

    Bij brandpreventie komt zo veel kijken – hebt u bijvoorbeeld al een eerste interventieploeg in huis? – dat veel bedrijven weleens een verplichte...
    07 januari 2021
  • Human CapitalProperty

    Stormloop op vuurkorven en vuurschalen: gezellig, maar ook gevaarlijk!

    Dit jaar zullen de feestdagen er heel anders uitzien. Kerst en Nieuwjaar vieren in kleine kring, mag gelukkig nog. Maar dan moet het feestje wel...
    18 december 2020
  • Property

    Brandblusser vervallen? Daar wordt uw verzekeraar niet blij van

    Dat uw bedrijf voldoende blusmiddelen in huis moet hebben om de brandveiligheid in en rondom uw bedrijfsgebouwen te vrijwaren, hoeven we u hopelijk...
    11 december 2020
  • FleetInternationalLiabilityProperty

    AXA maakt tariefaanpassingen 2021 bekend

    Het overzicht van de aanpassingen vindt u hier terug. In geval van tariefverhoging is art.12 van het Koninklijk Besluit van 22 februari 1991 van...
    08 december 2020